Офіційний сайт комунального підприємства "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
З Днем працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення!
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 15.03.2024 08:37
Аварійно-диспетчерська служба КП «ЖВК»ДОР» повідомляє
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 13.03.2024 09:01
До уваги мешканців
У зв'язку з проведенням ремонтних робіт по заміні водопровідного вводу до будинку 36 по вул. Хмельницького, сьогодні, ️ ️ березня року можливе тимчасове призупинення централізованого водопостачання за адресою:
вул. Хмельницького, будинок 36.
Ремонтні роботи будуть тривати ОРІЄНТОВНО до 20:00!!!
УВАГА
У зв'язку з аварійною ситуацією, яка виникла під час проведення ремонтних робіт по заміні водопровідного вводу до будинку 36 по вул. Хмельницького, - березня року буде відсутнє централізоване водопостачання за вказаною адресою!!!
На період відсутності водопостачання організовано тимчасовий пункт розливу води за адресою: вул. Хмельницького, будинок 38, другий під'їзд (протирадіаційне укриття) .
Ремонтні роботи будуть тривати ОРІЄНТОВНО до 18:00 березня року !!!
Передавайте щомісяця фактичні показання лічильника
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 29.02.2024 08:27
Шановні споживачі
До березня включно ви можете передавати показання приладів обліку води (лічильників) за спожиту воду у минулому місяці.
Легко та швидко це можна зробити:
за телефонами: +380 50 374 0685, +380 95 234 75 36;
через Інфобокс (кабінет № 22 КП “ЖВК” ДОР” (вул. 8-го Березня, 40-А);
за допомогою чат-бот у Viber https://chats.viber.com/evk ;
за допомогою чат-бот у Telegram https://t.me/evkdpua_bot ;
при оплаті в касі підприємства (кабінет № 22 КП “ЖВК” ДОР” (вул. 8-го Березня, 40-А).
Передавайте щомісяця фактичні, незмінні показання лічильника навіть, якщо тимчасово не проживаєте у помешканні і не користуєтесь водою. Це дозволить вам уникнути «зайвих» нарахувань.
А вчасно і коректно передані показання лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті обсяги води!
Дякуємо вам за небайдужість, сумлінність, співпрацю та розуміння!
Обслуговування споживачів здійснюється лише у засобах індивідуального захисту
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 13.02.2024 15:00
Шановні наші споживачі
У зв’язку з запровадженням посиленого протиепідемічного режиму на території Жовтоводської міської територіальної громади, з метою запобігання розповсюдження захворюваності на ГРВІ та грип
обслуговування споживачів здійснюється лише у засобах індивідуального захисту
Дякуємо за розуміння. Цінуємо кожного та бажаємо всім здоров'я.
Не використовуйте каналізаційну систему будівель як сміттєпровід
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 13.02.2024 14:57
Давно ми не згадували у своїх дописах тему каналізації! Хотілося б сказати, що все добре, а всі мешканці стали відповідальними! Але, на превеликий жаль, ситуація залишається без змін!
Мешканці міста і надалі свідомо продовжують використовувати каналізаційну систему будівель як сміттєпровід. Туди скидають різні предмети побуту, які суворо заборонено скидати в каналізацію.
В наслідок цього, на каналізаційних мережах утворюються жорсткі засмічення.
Протягом доби аварійним службами підприємства доводиться опрацьовувати до 30 заявок щодо усунення засмічень різного ступеня складності.
В деяких випадках, над їх усуненням доводиться працювати продовж кількох годин, вилучаючи звідти такі предмети, як засоби особистої гігієни, вологі серветки, ганчірки, тверді побутові відходи, будівельне сміття та інше.
Отже, вкотре звертаємося до мешканців міста з проханням стежити за правильністю використання системи каналізації та не скидати туди предмети побуту через санітарно-технічні прилади і пристрої.
Якщо ви вважаєте, що винести сміття – це важка робота, згадайте про тих людей, які щодня усувають затори, ремонтують труби та вручну витягають тонни сміття зі стоків на каналізаційних мережах!
Щодо безперебійного централізованого водопостачання споживачів Сухої Балки
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 08.02.2024 17:01
Вже неодноразово ми підіймали питання щодо безперебійного централізованого водопостачання до споживачів Сухої Балки. Мабуть, не треба й нагадувати наскільки воно важливе і наболіле для нашої громади.
лютого року, відбулася нарада під головуванням заступника голови облдержадміністрації – начальника обласної військової адміністрації, де було розглянуте дане питання. Директор КП «ЖВК» ДОР» доповіла ситуацію про стан водопостачання с. Суха Балка та існуючі проблемні питання. При цьому, акцентувала увагу на тому, що не заперечує прийняти мережі на баланс КП ЖВК»ДОР». Проте, зробити це можливо буде лише після того, як міська рада виконає судове рішення ще 2018 року та підготує документи для передачі мереж належним чином.
Враховуючі всі питання, за результатами наради оформлений Протокол щодо вирішення проблемних питань, що виникли з водопостачанням в с. Суха Балка, в якому надані доручення та терміни виконання присутнім.
Тож, вкотре наголошуємо, що КП «ЖВК»ДОР» готове до співпраці та сприятиме вирішенню даного питання!
Рухаємося вперед.