Офіційний сайт комунального підприємства "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Оновлення сторінки стану рахунку
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 14.05.2014 10:48
Пропонуємо Вашій увазі оновлену сторінку стану рахунку, яка надає розширену інформацію стосовно нарахування та оплати по Ваших особових рахунках.
Доступ до цієї сторінки можливий, як і раніше, через клік на банері «Перевірити стан рахунку», або через меню сайту «Споживачам-Фізичним особам-Заборгованість».
Для перегляду необхідна реєстрація на сайті. Якщо Ви вже зареєстрований, нова реєстрація не потрібна. В будь-якому випадку, в профілі користувача необхідно заповнити реквізити «Особовий рахунок» та «Заводський номер приладу обліку».
Часті запитання:
Питання:
Навіщо потрібно заповнювати реквізит «Заводський номер приладу обліку», для перевірки стану рахунку?
Відповідь:
Для того, щоби до Ваших персональних даних не мали доступу інші особи. Заводський номер приладу обліку знаєте тільки Ви та водоканал.
Питання:
Я в профілі уважно ввів «Особовий рахунок» та «Заводський номер приладу обліку», а сторінка стану рахунку пише «Уважно перевірте особовий рахунок та заводський номер лічильника в Вашому профілі».
Відповідь:
Таку відповідь сторінка пише в разі наявності розбіжності ціх даних. В базі даних можливо зберігається іншій номер лічильника. Для врегулювання цієї проблеми Вам потрібно звернутися у відділ збуту за телефоном 9-50-88.
Питання:
Я маю два ввода в квартирі (2 особових рахунка). В профілі є місце тількі для одного, куди треба ввести другий особовий рахунок, щоб отримати інформацію по ньому?
Відповідь:
В профілі достатньо ввести тільки один особовий рахунок, та заводський номер приладу обліку на цьому вводі. Система автоматично підтягнє іншій ввод (особовий рахунок), за наявністю.
Питання:
Я клікаю на банер «Перевірити стан рахунку» або в меню «Заборгованість», а сайт переадресує мене на головну сторінку замість сторінки стану рахунку. В чому проблема?
Відповідь:
Треба очистити кеш Вашого браузера. Наприклад, в Mozilla Firefox «Настройки-Дополнительные-Сеть-Кэшированное веб-содержимое-Очистить сейчас».
Або комбінація клавіш «Ctrl+Shift+Del» та обрати «Кеш». Комбінація клавіш працює і в Google Chrome.
Питання:
Чому на Вашому сайті немає можливості здійснювати оплати банківською карткою?
Відповідь:
Зараз нажаль питання комісії за такі платежі (3%) неузгоджене з тарифом на водопостачання та водовідведення, тому ми не маємо права приймати такі платежі.