Офіційний сайт КП "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Штрафів за помилки при оформленні субсидій немає і не буде, - Павло Розенко
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 10.03.2016 08:41
Міністр соціальної політики України Павло Розенко назвав „міфами” чутки про те, що за неправильно оформлені субсидії на громадян начебто накладатимуть штрафні стягнення.
„Не буде жодних штрафів”, - наголосив Міністр у інтерв’ю інтернет-сайту strana.ua.
„Люди, які говорили, що система (житлових субсидій) не запрацює, зараз починають поширювати чутки про штрафи, а також про те, що у когось будуть відбирати будинки, субсидії, пенсії тощо, - заявив Розенко. – Такі міфи і страшні історії супроводжують систему субсидій із самого початку її заснування. Але вони не мають під собою реального підґрунтя. Штрафів не буде”.
При цьому особам, які не надали у своїх деклараціях дані про вартісні покупки, субсидії відмінять, зауважив Павло Розенко.
Він нагадав, що оперативність і коректність роботи з людьми є зоною відповідальності насамперед місцевої влади. „Немає територіальних підрозділів Мінсоцполітики, які займаються оформленням субсидій, - нагадав Міністр. – У місцевих органів влади є всі повноваження оформляти субсидії заднім числом. Тому людині, яка не отримувала субсидії, всі кошти будуть компенсовані. Багато скарг - на місцеві органи, які не дуже ввічливо ставляться до проблем людей і не завжди використовують переваги нової системи субсидій. Людям треба робити висновки. Насамперед про те, як працює місцева влада по реалізації ідей Уряду про реформування нової системи субсидій”.
„На початку реформування цієї системи я дуже переживав, як працюватиме оновлена система субсидій, - продовжив Розенко. – Було багато ризиків. Але через дев'ять місяців після того, як вона працює, я можу чітко сказати, що попри всі проблеми і претензії система субсидій реально допомогла простим людям пережити тарифний шок. Це головний позитив. Наступний критерій успішності реформи субсидій – це те, що ми забезпечили спокій в державі після підвищення цін в 2-5 разів, люди не ходять з транспарантами і не вимагають революції. І третій критерій перемоги: оплата за послуги серед населення сягає майже 100%. Система спрацювала. Було видано 5,5 мільйона субсидій. Розмір субсидії в опалювальний період становить в середньому 500 – 3000 гривень”.
Чутки і страхи про програму субсидій
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 03.03.2016 16:20
Влітку люди переживали в очікуванні опалювального сезону - як будемо платити за тепло при таких цінах? Зараз вже понад 5 млн. сімей отримали субсидії. Держава забезпечила надійну та ефективну підтримку сім'ям, які не в змозі оплачувати високу вартість послуг. Але із впровадженням змін у програмі субсидій почали ширитись різноманітні чутки, однією з яких є наступна:
Якщо не використаєш весь обсяг газу (чи іншої послуги), доведеться повертати субсидію у кінці опалювального сезону
Розмір субсидії розраховується виходячи з об'ємів соціальної норми споживання, що визначена постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» незалежно від фактично спожитих обсягів природного газу чи інших комунальних послуг.
Фактичне споживання комунальних послуг домогосподарством відрізняється від нормативного, воно може бути більшим або меншим від соціальних норм споживання. Не потрібно «випалювати» весь обсяг природного газу, чи даремно використовувати інші комунальні послуги (холодну воду, електроенергію), на які надається субсидія.
Сума субсидії, яку органи соціального захисту населення переказують на рахунки виконавців/виробників комунальних послуг для оплати їх вартості і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, може бути зарахована як оплата у майбутніх розрахункових періодах.
Зменшене споживання комунальних послуг жодним чином не вплине на розмір субсидії на наступний опалювальний період, оскільки вона розраховується виключно на основі соціальних норм споживання.
Ще раз наголошуємо, що споживати комунальні послуги економно – вигідно. Якщо не використаєте весь обсяг газу (чи іншої послуги), нічого повертати не потрібно, ви все рівно будете користуватись субсидією.
Більше інформації про субсидії можете знайти тут: http://www.mdi.org.ua/805
Калькулятор розрахунку субсидії: http://www.mdi.org.ua/803
Голова Держенергоефективності Сергій Савчук
Передруковано з сайту Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України (http://saee.gov.ua/uk/news/987) за дорученням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
У відділі збуту з'явився мобільний телефон
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 03.02.2016 11:42

Шановні споживачі!
Звертаємо Вашу увагу, що з 03.02.2016 року оновлено перелік контактних номерів телефонів відділу збуту.
Тепер є можливість здійснити виклик контролера за номером мобільного телефону (095) 234-75-36.
Графік роботи на вихідні
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 25.12.2015 14:30
До уваги споживачів!
Протягом свят ми працюємо за наступним графіком:
26.12.2015 - з 08.00 до 16.00;
28.12.2015 - 30.12.2015 з 08.00 до 17.00;
31.12.2015 - 02.01.2016 - святкові та вихідні дні;
03.01.2016 - 05.01.2016 з 08.00 до 17.00;
06.01.2016 - з 08.00 до 16.00;
07.01.2016 - 10.01.2016 - святкові та вихідні дні.
Про припинення раніше призначеної субсидії
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 16.11.2015 11:02
Шановні споживачі послуг комунального підприємства «Жовтоводський водоканал», що отримують субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг!
Звертаємо Вашу увагу, що надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує відповідну частку житлово-комунальних послуг.
Якщо несплата частки плати пов'язана із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо (підтверджена відповідними документами) - надання субсидії не припиняється.
Якщо несплата частки плати пов'язана з економним споживанням послуг - надання субсидії не припиняється.
Подання надається структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини.
Надання субсидії припиняється з місяця, в якому надійшло таке подання.
Для запобігання припинення надання субсидії, просимо Вас, відповідально поставитись до вчасної та в призначених обсягах оплати обов’язкового платежу.
Субсидія – це суттєва економія коштів сімейного бюджету в сучасних умовах.
Проблема засмічення каналізації
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 14.09.2015 10:25
Шановні споживачі комунального підприємства «Жовтоводський водоканал»!
Звертаємо вашу увагу, що останнім часом, проблема засмічення каналізації є однією з найбільш актуальних, через порушення мешканцями міста, культури користування системою водовідведення.
Каналізаційна мережа – це не сміттєві баки, тому не можна туди змивати засоби особистої гігієни, залишки будівельних матеріалів, лушпиння, зіпсовані продукти харчування, хімічні засоби та продукти нафтопереробки.
Особливо гострою ця проблема проявляється в багатоповерховій забудові міста. Адже система каналізації так побудована, що від засмічення на одній невеликій ділянці, можуть постраждати мешканці багатьох квартир. Тому, щоб не створювати проблеми ні собі, ні сусідам потрібно користуватися каналізацією за призначенням.
Комунальне підприємство «Жовтоводський водоканал» наголошує на уважному ставленні до каналізаційних мереж мешканців міста, власників та працівників закладів громадського харчування, промислових підприємств. Та застерігає не легковажити з каналізацією, щоб уникнути неприємностей в майбутньому.
Поважайте себе та оточуючих, які часто страждають від байдужості.
Будьте взаємно ввічливими!