Офіційний сайт комунального підприємства "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради
Покращення якості обслуговування споживачів
Подробиці- Подробиці
- Опубліковано 27.10.2017 11:17
З метою підвищення якості обслуговування та для зручності споживачів з 11.09.2017 року у відділу збуту КП «ЖВК»ДОР» розпочала роботу каса, де приймаються платежі за послуги з водопостачання, водовідведення та інші роботи і послуги, що надаються КП «ЖВК»ДОР» в готівковій формі. Крім того, існує можливість безготівкової оплати через POST-термінал ПАТ «КБ «ПРИВАТБАНК», за послуги водопостачання та водовідведення.
Для покращення якості обслуговування, інформованості споживачів та оптимізацією операційних процесів встановлено інформаційний термінал самообслуговування, за допомогою якого можна переглянути стан особового рахунку, занести показання лічильника та роздрукувати квитанцію з поточними нарахуваннями за послуги з водопостачання та водовідведення.