Форма входу  

   

baner-borg

   

baner-counters

   

kabinet ur

   

fb

   

Наш банер  

baner-evk

 Код банера:

   

Офіційний сайт КП "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради

До уваги споживачів послуг з водопостачання та водовідведення!

Подробиці

   1 травня 2019 року набуває чинності  Закон України «Про житлово-комунальні послуги» {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-VIII від 07.06.2018}.

Що змінює новий закон:
1.    Вводиться нарахування пені за прострочення платежів(п. 10 ч. 2 ст. 7; п. 2 ч. 4 ст. 7; ч. 1 ст. 26);
   Боржникам за комунальні послуги буде нараховуватися пеня з першого дня заборгованості з 20-го числа місяця, наступного за розрахунковим.

Стаття 26. Відповідальність за неналежне виконання договору.
   У разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі, встановленому в договорі, але не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за житлово-комунальні послуги.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

2.    Вводиться плата за абонентське обслуговування;
   З вступом в дію даного Закону в Україні буде введена абонентська плата на деякі послуги ЖКГ, окрім послуг з постачання природного газу та розподілу електричної енергії.
   “Плата за абонентське обслуговування – це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку”.  Зібрані гроші спрямують на відшкодування витрат виконавця, у тому числі – на здійснення розподілу послуг між споживачами, на стягнення плати за спожиті комунальні послуги, на обслуговування розподільчих приладів та вузлів обліку.
У Кабміні розроблена постанова, згідно з якою максимальну абонплату визначать за формулою, яка прив’язана до розміру мінімальної зарплати в Україні: мінімальна зарплата × 2,58 × коефіцієнт витрати. Коефіцієнт витрати: гаряча вода і тепло – 0,004; холодна вода – 0,0035; вивезення сміття – 0,0015. Отже, у 2019 році максимальна абонплата на тепло, гарячу воду становитиме 43 грн., на холодну воду – 37,6 грн. і на вивезення сміття – 6,1 грн.

3.    Виконавці комунальних послуг отримають право доступу до квартир споживачів( п.7 ч.2 ст.7, п.1 ст.29);
   Працівники комунальних служб отримають право безперешкодного доступу в житло для відключення за борги за комунальні послуги.

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача.
1. Споживач зобов’язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна для:
1) ліквідації та відвернення аварій, пов’язаних із наданням відповідної комунальної послуги, - цілодобово;
2) встановлення або заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічних чи профілактичних оглядів, зняття контрольних показань вузлів обліку - згідно з умовами договору про надання відповідної комунальної послуги, договору про управління багатоквартирним будинком.

4.    Вводиться дозвіл на відключення комунальної послуги за борги (п. 5 ст. 8, п.3 ст.29).
   Закон передбачає право виконавця комунальної послуги обмежити (припинити) її надання конкретному споживачеві в багатоквартирному будинку.

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача
Відмова споживача надати доступ виконавцю комунальної послуги до належних споживачу приміщень у випадках, передбачених частиною першою цієї статті, є підставою для припинення надання споживачеві відповідної комунальної послуги. Після надання споживачем такого доступу надання послуги відновлюється.

 

   На 1 квітня 2019 року заборгованість населення перед КП «ЖВК»ДОР»  склала 8699 тис.грн.
   Враховуючи необхідність покращення платіжної дисципліни та стягнення боргів населення за спожиті послуги з водопостачання та водовідведення, підприємство розглядає можливість використання комплекту устаткування «сhop» з припинення водовідведення.  Дане обладнання успішно зарекомендувало себе у 52 містах України. Наразі КП «ЖВК»ДОР» вже готує графіки планового відключення боржників від системи водопостачання та водовідведення після їх  попередження у встановленому законодавством порядку.

   Для уникнення наслідків нарахувань пені або відключення, споживачам, що мають заборгованість за послуги водопостачання та водовідведення до 1 травня 2019 року необхідно вжити заходи для погашення заборгованості.

   За детальною інформацією звертатися до відділу збуту КП "ЖВК"ДОР".

Стаття 29. Порядок доступу до житла, іншого об’єкта нерухомого майна споживача

1. Споживач зобов’язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги доступ до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна для:

1) ліквідації та відвернення аварій, пов’язаних із наданням відповідної комунальної послуги, - цілодобово;

2) встановлення або заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічних чи профілактичних оглядів, зняття контрольних показань вузлів обліку - згідно з умовами договору про надання відповідної комунальної послуги, договору про управління багатоквартирним будинком.

   

Зараз 57 відвідувачів та 16 зареєстрованих відвідувачів на сайті

    vlais , yulianatasha , Nikolay03 , simba-n , artemtrainobud38 , швецмв , sobolev0506 , Сокол , Shandyna , Неля Ив. , valjawdan , hjvfyjdyf , Гец , marchenkoYA , 380959017246
   
© КП "Жовтоводський водоканал"